Betaling mislukt of geweigerd?

Is de iDEAL betaling mislukt?

Is uw betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kunt u direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van uw bankrekening afgeschreven maar heeft u na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en zoek uw transactienummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt u verder.

Mijn achteraf-betaling, creditcard- of PayPal-betaling wordt geweigerd

U heeft uw bestelling betaald met uw creditcard of PayPal en krijgt het bericht dat de betaling is geweigerd. 
Zowel Paypal als creditcardbetalingen zijn jammer genoeg gevoelig voor fraudeurs. Betalingen die middels deze betaalwijzen worden voldaan, worden daarom aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd gecontroleerd. Een betaling kan worden afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld, maar ook wanneer de bestelling en betaling plaatsvindt vanaf een onbeveiligde wifi-locatie waar vaker fraude is geconstateerd. U dient dan te kiezen voor een andere betaalmethode.

Mijn achteraf-betaling, creditcard- of PayPal-betaling is onterecht geweigerd

Helaas kan het voorkomen dat we onterecht uw betaling weigeren. Dat is vervelend, excuses hiervoor! Biker Boot by Magellan & Mulloy heeft geen inzage in de redenen waarom uw specifieke betaling afgekeurd is. We kunnen een geweigerde betaling ook niet terugdraaien, het gereserveerde bedrag zullen wij niet opnemen en de bestelling is geannuleerd. U dient dan toch te kiezen voor een andere betaalmethode. Biker Boot by Magellan & Mulloy gebruikt geen 'zwarte lijsten' van andere bedrijven en zal op zijn beurt deze afgekeurde betaling nooit delen met andere bedrijven.

Klantbeoordelingen

★★★★★ ★★★★★ 4.9/5 Op basis van 79 beoordelingen
Vertaald vanuit het Duits

Best bikerboots ever. Na meer dan 150.000 km met mijn Biker Boots kan ik alleen maar zeggen: super comfortabel, waterdicht en je kunt er ook prima mee lopen. Bij regen gebruik ik beenstukken uit de outdoorwereld, zodat er geen water van bovenaf in de schoenen loopt.

Vertaald vanuit het Duits

Ik heb deze zomer met jullie boots een lange motorreis gemaakt (Balkan-Turkije) en ik kan deze boots van harte aanbevelen. Op basis van mijn ervaring durf ik te stellen dat er niets beters bestaat — geen enkel ander merk komt ook maar in de buurt! Alleen al het feit dat de boots door de membraan ook echt ademend zijn, is bij hoge temperaturen tijdens een motorreis onbetaalbaar! De boots zijn onbetaalbaar, dank jullie wel!

Vertaald vanuit het Engels

Fantastische klantenservice. Vriendelijk, bekwaam en behulpzaam. Een geweldige ervaring.

Ik kan niet genoeg lof uiten over deze laarzen. De pasvorm, het comfort, de kwaliteit en de stijl zijn allemaal van een ongeëvenaard niveau. Ze zijn werkelijk fantastisch.

Vertaald vanuit het Duits

Ik had een zeer prettig gesprek met Marcel op de Motorräder Dortmund. Uiteraard ging het ook over de boots en hun onderhoud, en ik heb er nog een paar nuttige tips bij gekregen. Voor mij zijn de boots — bij een combinatie van motortouren en hiking — gewoon ideaal. Super comfortabel, waterdicht, goede grip op de trails en veilig op de motor. Ik ben er helemaal enthousiast over. Een duidelijke aanrader voor iedereen die graag in de natuur onderweg is, of dat nu met de motor of te voet is.

Vertaald vanuit het Duits

Op de motorbeurs in Dortmund heb ik op de stand van Biker Boot de Adventure gepast en was er meteen enthousiast over. Na inmiddels ongeveer 7.000 kilometer met deze boots kan ik alleen maar het beste erover zeggen: puur comfort en veiligheid! Zeer goede kwaliteit! Ik zou ze zeker opnieuw kopen en ga me voor het herfstseizoen de SE-variant aanschaffen. Dank aan Marcel & Biker Boot voor deze geweldige rijlaarzen!

Goede info op vragen en snelle reacties ook op levering. Klantvriendelijk en fantastische laarzen!!

Vertaald vanuit het Duits

We hebben elkaar weer ontmoet op de beurs in Leipzig dit jaar en ik had vorig jaar bij jullie de hoge schoenen gekocht, helemaal aan het einde van de eerste dag. Je herinnert het je nog wel... Ik schrijf je graag over mijn ervaringen van het afgelopen jaar, want we hadden even getwijfeld vanwege de prijs van de schoenen. De schoenen hebben zich absoluut bewezen: we hadden een regenreis door Duitsland, Nederland, België, Luxemburg en Tsjechië, met soms urenlange regen en plaatselijk ware wolkbreuken. De schoenen waren absoluut waterdicht en altijd comfortabel, zelfs bij grote hitte. Ook voor het lopen — wat een motorrijder niet zo graag doet — zijn ze optimaal. Dat is echt indrukwekkend! Inmiddels trek ik ze ook weleens aan als ik te voet het terrein in ga (wat overigens niet zo leuk is als motorrijden). Dit was voor mij achteraf een echt lonende aankoop. Nogmaals bedankt voor het uitgebreide en gepassioneerde advies destijds!

Vertaald vanuit het Duits

Best bikerboots ever. Na meer dan 150.000 km met mijn Biker Boots kan ik alleen maar zeggen: super comfortabel, waterdicht en je kunt er ook prima mee lopen. Bij regen gebruik ik beenstukken uit de outdoorwereld, zodat er geen water van bovenaf in de schoenen loopt.

Vertaald vanuit het Duits

Ik heb deze zomer met jullie boots een lange motorreis gemaakt (Balkan-Turkije) en ik kan deze boots van harte aanbevelen. Op basis van mijn ervaring durf ik te stellen dat er niets beters bestaat — geen enkel ander merk komt ook maar in de buurt! Alleen al het feit dat de boots door de membraan ook echt ademend zijn, is bij hoge temperaturen tijdens een motorreis onbetaalbaar! De boots zijn onbetaalbaar, dank jullie wel!

Vertaald vanuit het Engels

Fantastische klantenservice. Vriendelijk, bekwaam en behulpzaam. Een geweldige ervaring.

Ik kan niet genoeg lof uiten over deze laarzen. De pasvorm, het comfort, de kwaliteit en de stijl zijn allemaal van een ongeëvenaard niveau. Ze zijn werkelijk fantastisch.

Vertaald vanuit het Duits

Ik had een zeer prettig gesprek met Marcel op de Motorräder Dortmund. Uiteraard ging het ook over de boots en hun onderhoud, en ik heb er nog een paar nuttige tips bij gekregen. Voor mij zijn de boots — bij een combinatie van motortouren en hiking — gewoon ideaal. Super comfortabel, waterdicht, goede grip op de trails en veilig op de motor. Ik ben er helemaal enthousiast over. Een duidelijke aanrader voor iedereen die graag in de natuur onderweg is, of dat nu met de motor of te voet is.

Vertaald vanuit het Duits

Op de motorbeurs in Dortmund heb ik op de stand van Biker Boot de Adventure gepast en was er meteen enthousiast over. Na inmiddels ongeveer 7.000 kilometer met deze boots kan ik alleen maar het beste erover zeggen: puur comfort en veiligheid! Zeer goede kwaliteit! Ik zou ze zeker opnieuw kopen en ga me voor het herfstseizoen de SE-variant aanschaffen. Dank aan Marcel & Biker Boot voor deze geweldige rijlaarzen!

Goede info op vragen en snelle reacties ook op levering. Klantvriendelijk en fantastische laarzen!!

Vertaald vanuit het Duits

We hebben elkaar weer ontmoet op de beurs in Leipzig dit jaar en ik had vorig jaar bij jullie de hoge schoenen gekocht, helemaal aan het einde van de eerste dag. Je herinnert het je nog wel... Ik schrijf je graag over mijn ervaringen van het afgelopen jaar, want we hadden even getwijfeld vanwege de prijs van de schoenen. De schoenen hebben zich absoluut bewezen: we hadden een regenreis door Duitsland, Nederland, België, Luxemburg en Tsjechië, met soms urenlange regen en plaatselijk ware wolkbreuken. De schoenen waren absoluut waterdicht en altijd comfortabel, zelfs bij grote hitte. Ook voor het lopen — wat een motorrijder niet zo graag doet — zijn ze optimaal. Dat is echt indrukwekkend! Inmiddels trek ik ze ook weleens aan als ik te voet het terrein in ga (wat overigens niet zo leuk is als motorrijden). Dit was voor mij achteraf een echt lonende aankoop. Nogmaals bedankt voor het uitgebreide en gepassioneerde advies destijds!